Verzendingen

VERZENDKOSTEN & LEVERTIJDEN

Selecteer het land van bestemming in onderstaande kaart. De verzendkosten, opties en tijden worden automatisch weergegeven. Aanvullende verzendinformatie is te vinden onder de kaart.

Alle genoemde levertijden zijn ter indicatie en kunnen door onvoorziene omstandigheden in sommige gevallen afwijken. Wij zullen altijd onze uiterste best doen om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren.

TRACK & TRACE

Krijg ik een track & trace code bij mijn bestelling?

Ja, nadat wij je bestelling zorgvuldig hebben ingepakt en verstuurd ontvang je automatisch van ons een track & trace code van je bestelling via e-mail.

VOORKEURSDATUM

Kan ik een voorkeursdatum voor de levering kiezen?

Nee, dit is niet mogelijk. Zodra je bestelling is afgerond wordt deze automatisch verwerkt en verstuurd.

NAAR EEN ANDER ADRES VERZENDEN

Is het mogelijk om mijn bestelling aan een ander adres te laten leveren?

Ja, het is mogelijk om tijdens het plaatsen van je bestelling een afwijkend afleveradres op te geven.

AFLEVERING GEMIST

Wat gebeurt er als ik een aflevermoment gemist heb?

PostNL komt veelal de volgende werkdag opnieuw of bezorgd het pakketje bij je buren. Mochten deze mogelijkheden ook niet succesvol zijn, dan wordt het pakket bij een PostNL locatie bij jou in de buurt afgeleverd.

RETOUREN

Kan ik mijn product(en) ook retour sturen?

Ja, het retourneren van je producten is zeer eenvoudig. Stuur ons eerst even een e-mail en vervolgens zullen wij kijken hoe we je retour het beste kunnen verwerken. Voor meer info zie ons retourbeleid.